Sunday, September 7, 2014

Adakah Dia. M.K.A.S??

Ya Allah, makin hari makin kuat perasaan ni... aku dapat rasa sesuatu....Ya Allah andai blom tiba masanya, jauhkan aku dr berperasaan mcm ni, jagalah hatiku, jaga la fikiranku agar tidak sengaja berbuat dosa kepadaMU Ya Allah...aku takut sgt dengan persaan aku padanya...mmg aku syg dia sgt2, dr minat bertukar kepada kasih dan cinta, aku sendiri xpasti...dah lama aku pendam, dah lama aku simpan perasaan ni, hanya padaMU ak luahkan Ya Allah, jika benar dia jodoh yg ENGKAU takdirkan untukku maka satu kan hati kami dalam ikatan yg halal Ya Allah,cinta yg ikhlas kepadaMU, jauhkan kami dr cinta yg melalaikan.. aamiin.

Dear M.K.A.S,
Aku mohon maaf jika dalam diam aku menyimpan perasaan kepadamu, telah aku tahan dan jaga agar aku mampu melupakanmu tp ternyata 6 tahun perasaan itu bercambah dr ari ke ari, aku selalu memohon doa agar diberikan kekuatkan untuk melupakanmu, namun tak tahu apa hikmahnya, dalam meniti hari, ya aku seakan melupakanmu disebalik kesibukkan aku blaja, namun didalam doakan ku selalu ada untuk mu, moga ko sentiasa sihat, jadi anak yg soleh, dapat jodoh yg solehah, dipanjangkan umur, dan menjadi seorang pemimpin keluarga yg hebat, aku bukan doakan kau untukku dan aku untukmu, tp sebaliknya aku doakan pada yg ESA, moga ko dijodohkan dgn seorang insan yg solehah, dan dapat melahirkan zuriat yg soleh dan solehah...namun setelah abis blaja ni , peasaan syg padamu makin kuat, dan maafkan aku sekali lagi sebab aku dan beranikan diri memohon pada yg ESA, agar kau lah jodoh ku, kerana aku percaya DIA pemegang ati setiap hambanya, untuk memiliki hatimu aku hanya perlu meminta kepada pemilik hati yg sebenar....ALLAH, mmg berat ujianMU padaku saat ini, namum aku janji akan hadapinya dgn iman...yup, aku insan yg bnyak khilaf dan sedang berusaha menjadi solehah,moga perasaan ini terjaga hingga tiba saatnya Ya Allah...

No comments:

Post a Comment